Mobilbloggar (kan inte sova!!)

Jag har legat i sängen sen halv 11 och jag får snart panik. Ni vet när man inte kan somna så försöker man tvinga sej själv till att sova, då somnar man verkligen inte. Jag ska upp 7 imrn, hoppas jag inte har musik imrn för då kommer jag lugnt somna, skit pinsamt jag är alltid på gränsen till att somna på musiken. Nej nu måste jag fan sova! Anledningen till att jag inte kan sova är typ att jag är hungrig, det är varmt och jag brukar ha problem att somna på söndagar. Fy fan va jobbigt de måste va att ha riktiga sömnproblem, lider verkligen med alla som har de! Tycker synd om mej själv btw haha bara för jag inte kan sova :p Sorry för ett inlägg som är helt osammanhängande. Jag har problem med att få ihop texter kom jag på, har alltid svårt att förklara och så på prov. Jag vet inte vad jag snackar om jag är skit trött men kan ändå inte sova. Kan berätta vad jag har gjort i helgen. I fredags va jag med Nadya och Royana. Vi hade ingenting att göra så vi åkte till strandkyrkogården för jag och Nadya har alltid velat åka dit. Och de va skit läskigt där, shiit asså omg :-o skoja. Men de va läskigt att se alla gravar för de va kolsvart! Ska lägga in film på de imrn! Sen drog vi hem till roys och kolla på idol, första gången jag kolla på de den här sesongen. Fan va snygg eddie va! Jag blev skit ledsen när han åkte ut ju! Jag går ju mest efter utseendet jag skiter i om dom sjunger dåligt, haha xD i går (lördag) va jag hemma exakt hela dagen, skit skönt de va ett tag sen. Och idag har jag varit med Nadya, vi träffa anton sen drog vi hem till rosen. Nu är klockan halv 3snart. Så jag måste sova, ett tips om man inte kan sova är: RÄKNA INTE FÅR! De hjälper inte, jag har testat. Jag räkna till hundra sen blev jag skit sur att de inte funka. Vilket bra inlägg jag har skrivit nu, not! Btw så blir de nog mkt uppdate den här veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0