MAT ÄR KÄRLEK, LÄS!!!

jag och nadya älskar mat, mat är kärlek,
det bästa som finns!!
börja äta människor, bantning är bara till för såna
som ser ut som han på bilden längst ner,
allt under är okej vikt!
jag och nadya tycker vi är skit smala
och tror ni vi trivs med det, nej?!
vi vet att det finns folk som bara drömmer om att vara lika smala som oss,
medans vi vill försöka gå upp i vikt!
folk tror att man blir smal av att hoppa över måltider,
men så är det verkligen inte.
jag äter nästan alltid alla måltider, om jag hinner!
det är för fan normalt, när ska folk fatta?
iof alla människor har olika ämnesomsättningar,
som jag föddes smal och kan inte bli tjock.
men tro mej både du och din kropp mår bäst av mat, inte av att
svälta dej själv!
det känns som mat har blivit värsta skamen här i sverige :s
det är fucking normalt med mat!

vafan man ska inte få ångest för man äter på donken, som vissa får och
bah: nej gud nu kan jag inte äta något på en vecka!

dom tjocka segrar!!!!!!!

/julia


Kommentarer
Postat av: RoyanaMac-Intosh

Bra skrivet Jaolia :D lala

2009-11-01 @ 12:23:06
URL: http://royanna.blogg.se/
Postat av: sofia

hahaha fan va söta att blogga om MAT hahahaha !!

2009-11-01 @ 20:31:20
Postat av: julia

hahaha men MAT är kärlek ju <3

2009-11-01 @ 20:45:56
URL: http://tviiliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0