Fredag

Fredag idag! Skönt..

Jag har ju redan haft min helg kan man säga eftersom att jag inte har varit i skolan sen tisdags. Men har ju inte fått sova ut. Har fortfarande gått upp tidigt och så. Imorgon kommer jag inte heller få sova ut typ, för skulle på gymnasium mässa med Julia & Royana. Vi ska dit rätt tidigt, sen ska vi på bio senare på kvällen. Sen ska jag sova hos Joakim (min kille) om jag får :)

Min dag började med upp tidigt, sen fixa jag mig och så. Gick ner och klippte mig, blev inte jätte mycket skillnad men mina toppar är avklippna & har klippt upp håret lite. Sen gick jag hem städa mitt rum. Tog sin tid kan man säga :p hihi. Sen åt jag frukost, kl var ungefär 3 då. Så blev en rätt sen frukost. Sen kom iallfal joakim och julia till mig sen tog vi bussen hem till joakim. Vi kolla på film, shutter :) och nu är jag hemma.

/ nadya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0