Fransk manekyr

Älskar att ha såhär, hatar när man har långa naglar och inget nagelläck eller jag har gula äckliga naglar så finare att måla ;-) royana har också målat sina fast rosa. Vi dunkar musik eftersom det är ff och vi ska ju flytta snart så måste jävlas lite med grannarna så dom kommer ihåg oss! Bion va skit bra igår. Jag åt mongolidmat innan (det är sant) efter bion åkte vi hem och jag sov hos rosen och Nadya åkte hem till sej :) halv 2 blev jag skit sugen på kebab så vi gick till grillen men de va stängt för dom hade halal eller dom firar jul. Så vi gick hem och åt choklad och kolla på nickelodean:) på morgonen kom emilia till rosen. Vi gick och köpte min efterlängtade kebab! Så god.. Haha! Och nu ska vi snart träffa Nadya:) /Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0