jag höll på att somna när jag gjorde den här, så nu måste jag sova, chao

Nämn någon som gjorde dig glad igår: dom jag va med
Vad gjorde du kl 8 i morse: sov
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: va och sket, haha nej satt vid datan
Det sista du sa högt: gå ut
Vad har du druckit idag: cola och fanta
Vad var det senaste du åt: godis
Vad var det senaste du köpte: kebab
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun
Vad är det för väder hos dig just nu: vet inte orkar inte kolla
Godaste glass-smaken: bilar glassen
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja
Sover du tungt: jag vet väll inte
Drömmer du mycket: ja
Mardrömmar: inte läskig men sjuka haha
Vilket ämne är roligast i skolan: hemkunskap
Trivs du med ditt jobb: haha jag har inget tyvärr
Favoritklädsel: väldigt olika
Favoritlåt just nu: rihanna med russian roulette
Vad ser du om du tittar åt höger: min säng och vägg
Vad gör dig glad just nu: inget (emo) är skit trött
Vad ska du göra härnäst: borsta tänderna och sminka av mej och sova på dirren
Humör just nu: trött som fn
Favoritgodis: lakris
Klädsel just nu: svarta jeans, randig tröja skärp
Musik just nu: ingen
Hur många kuddar sover du med: en!
Spelar du nåt instrument: nej bara på musiken brukar jag slå på trommorna
Morgon- eller nattmänniska: båda typ
Vilka är viktigast för dig: familj och närmaste vännerna
Bio eller promenad: bio såklart :s
Är du kittlig: a :p
Snarkar du: lite tror jag
Stjärntecken: det tråkigaste, vågen
Äckligaste insekten: sånadär blodiglar, om det är en insekt
Vad vill du jobba som? det är det jag inte vet :(
Stökigt eller välstädat? beror på jag brukar ibland hitta bättre när jag har stökigt
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? nej, bara för pengar (a)
Anser du att du är stark? nej jag är ganska svag
Vad gör du om du får hicka? dricker vatten och håller för näsan och sväljer, det hjälper ;)
Vad längtar du mest efter just nu? att få sova
Hur svarar du i hemtelefonen? a hallå
Hur svarar du i mobiltelefonen? a hallå de är julia. eller höeeej
Antal timmar sömn inatt? 8ungefär
Sov du ensam? nej
Vem sov hos dig senast? kommer inte ihåg de va nog nadya
Vem sov du med senast ? johanna och rosen
Vad ser du fram emot? sova
Vad vill du ha just nu? cashflow
Vem längtar du mest efter? men alla kan dra! haha skoja, ingen typ
Vilken buss åker du oftast? 24an och 807an 
Vilken årstid är det nu? höst/vinter? i don't care i hate it!
Anser du dig själv snygg? ibland
Har du varit kär? nepp

/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0