Borta bra, hemma bäst!

Home sweet home säger jag bara!!
Visst den här veckan har varit sjukt rolig för jag har inte skrattat så här mycket som jag har gjort hela denna vecka på jag vet inte hur länge. Men iallfal, nu är jag iallfal hemma. Eller ja, jag har varit det ett tag men har bara inte hunnit eller haft tillgång till att blogga!

Jag la mig kl 02:00 och vaknade 07:00 i morse, så har inte fått så mycket sömn. Men sen så kom bussen 08:30 så jag har ju sovit på bussen ett tag också. Var framme i sthlm 11:30 då Adrian kom och hämta oss. Åh vad skönt det var att komma hem och hälsa på lillasyster,lillebror & mamma och alla. Och komma tillbaka till mitt hem :D och träffa kompisarna och allt. Jag har alltid sagt att jag inte vill bo i sthlm när jag blir äldre, men jag märkte att jag inte kan vara i från här. Jag känner mig liksom hemma här!

Haha jag lura Julia när jag satt på bussen.

Nadya:
Bussen som jag skulle med hade varit med i en olycka
så jag kommer hem imorgon. Seriöst driver fittorna med mig :s

Julia: Men ofta :O ta en annan buss!
Nadya: Hej jag heter Nadya och jag gillar att driva :D<3
Julia: Meh, tänkte väl cp!


hahah, lite smått roligt :)
Men iallfal. Sen gick jag ut med Julia och royana. Vi satte på sandor/ida :) så bestälde jag hem pizza. Men det var så irriterande för dom tog 100 kr för pizzan ist för 50 :@ men men..

Sen kom Johanna så drog vi ner och köpte cider från ica :p haha 2,5. Men det är ju gott därför köpte vi!
/nadya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0