vissa passar, vissa inte

Så som vi sminka oss var ju inte direkt emo style. Vi hade ju bara satte på oss lite kajal.. lite mycket kanske. Men fyfan vad förjävligt det såg ut. Jag såg iallfal ut som en trött kines. Haha. När jag kom hem så, så hade jag ju kvar min sminkning & min mamma blev rädd & trodde att jag skulle börja sminka mig sådär. Fast det borde hon veta att jag inte skulle vela göra, eftersom att jag såg verkligen inte klok ut!

men vissa passar faktiskt i den sminkningen.. =)
Vissa passar faktiskt i frisyren som man bara har hår på ens sidan av huvudet!
Såg en jätte söt tjej för någon vecka sen som hade så. Passa fan as bra :)

Här ser ni hur jag menar.. själv tycker jag att ingen av dessa passa i det!

(bild från google)

/nadya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0