Till snyggingen erika

Erika om du nu är så jävla snygg så tkr jag du kan skriva ditt efternamn eller ge ut ditt mobilnummer det är ju ändå en fördel för dej att skriva det här i en komentar eftersom du kommer få såå många killar efter dej asså shit lixom du verkar ju va skit snygg :o Hahaha! Mejla mej på fb julia mikaela lindberg om du vill nått mer eller oj du kanske inte har fb du hänger nog på pea cooling. Ser jag en ändå komentar från dej här i bloggen så ska jag ta reda på vem du är, min pappas kompis är datasnille så kan ju prata lite med han så kan han nog forska lite i ditt liv om du nu har nått liv... Nu tänker jag inte skriva fler inlägg till dej för du är inte värd de tyvärr /Julia

Kommentarer
Postat av: erika

2009-12-16 @ 22:31:25
Postat av: erika

om du har läst ordentligt så har jag inte skrivit att jag är skiiiiiit snygg jag skrev att jag var snyggare än dig och förresten Erika terigeta heter jag och har ingen fb (min bror är "data hacker" så jag tror inte att farsan din kan göra mer än honom).

jag är ingen bloggläsare, råkade bara se bilden på dig så var jag bara tvungen att kommentera



NÖJD?

2009-12-16 @ 22:43:14
URL: http://hmmm.se
Postat av: Julia

Kan du sluta komentera nu de räcker för i helvete. Jag bryr mej inte om du tkr jag är ful eller inte? Läs inte då, du kollar ju våran blogg minst 3gånger om dagen, stackare...

Komentera inte mer nu skit i stackars mej som är så ful, tkr du inte synd om såna? Jag sa att min PAPPAS KOMPIS kanske kan sånt och vad fan vet du om de! Sluta komentera nu okej :o

2009-12-17 @ 08:26:55
Postat av: erika

psss... hahahha ditt jävla dampbarn, jag kollar på eran blogg för jag vill se om ni har svarat på mina jobbiga kommentarer. faaan vah irrieterad du blev ok nu lägger jag av :D (yeess)

2009-12-17 @ 17:14:38
URL: http://kajskljasd.se
Postat av: Anonym

Bra de va på tiden

/Julia

2009-12-17 @ 18:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0