skriver lite kort fattat!

Min lördag började med att jag gick upp kl 10 för att jag skulle hinna till joakim. Så jag fixade mig, var klar kl 12. Sen så när jag ringer han har hans mobil dött -.- så jag går hem igen i en halv timma ungefär, skulle precis blogga men då skriver han att jag ska sätta mig på bussen. Så jag åkte till honom, vi han typ bara vara i en och en halv timma för han skulle på match och jag skulle hem och fixa mig. Så jag drog iallafal hem, träffa Anton en stund. Men det var typ bara 5 minuter. Sen så drog jag & Johanna till Royana och sminka oss. När vi var klara så drog vi mot tumba. Dit vägen var skiit lång ;O kändes det som. Eller det är ju långt, men iallfal. Riktigt segt gick det.. Haha, på tuben så satt det en kärring och hennes barn, två mörka kvinnor & en MEGA MUPP! Och alla snacka i mun på varandra. Hahhaha, alltså det lät så roligt. Kärringen satt och läste om pippi för sin dotter, hon lät som astrid lindgren liksom, gammal röst & allt. Sen dom mörka satt och snacka jätte snabbt på deras språk tilll varandra & muppen satt som en riktig mes i hörnet & snacka skit segt men högt. Haha, jag och johanna typ dog av garv! Sen när vi kom fram till tumba station så blev det slagsmål mellan några.. till slut kom vi iallafal fram :p

Vi kom dit vid 9 tiden. Vi körde singstar, öl spelet & så. Riktigt rolig kväll faktiskt!
Vi somnade 9 imorse & vaknade halv 2. Jag sov i soffan helt ihop krumpen. Så mina ben är döda! ajajaj
Vi chilla iallfal galet till kl 4 sen drog vi hem för vi var så jävla hungriga. Eller iallfal jag :O shit.. hade inte ätit på typ en hel dag!? så när jag kom hem åt jag allt möjligt. Köttgryta, toast,knäckebröd & nu kebab snart ny bakta bullar =) =)!! snacka om hungrig? Hahah johanna blev chockad när hon hörde om hur mycket jag hade ätit. Hon blev ju mätt på en billys pizza xD

men kvällen/natten/morgonen blev iallfal lyckad!
bilder kommer sen

bakis risiga nadya!

uuusch!


Kommentarer
Postat av: Robin

tack för den kvällen!

2009-12-18 @ 19:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0