Onsdag

Lisa idag på bion i skola. Har inte hunnit blogga nått idag förutom inläggen till snyggerika dåra. Jag slutade ganska sent och då drog jag hem sen snacka jag med Royana i tele ganska länge sen drog vi till centrum jag köpte en daim och en läsk sen gick vi till johanna för royz skulle hämta sina hörlurar sen åkte jag till min skola och roy till karaten. Anledningen till att jag åkte till skolan klockan 6va att alla som har spanska asså 9orna fick kolla på en spanskskräckis så slipper vi lektionen imrn och får sovis. Vi gick ner i den läskiga källaren i skolan och kolla där. De va en bra film förutom att det skulle föreställa att en vanlig människa hade filmat allt själv eller vad man ska säga så kameran va aldrig still. Lite jobbigt men den va bra :) nu ska jag kolla på tv, puss/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0