next: plugg


idag i skolan hände inget speciellt direkt (som vanlig)
missade bussen på mogonen men det gjorde inte så jätte mkt
missade bara mentorstiden. fick tillbaka 2 prov idag, fick G på
båda. på matteprovet hade jag inte pluggat så mkt och
tyckte just det kapitlett var svårt, så det var ju okej med G.
men på so'n hade jag pluggat häcken av mej och gick G-
men min so lärare är alltid betygssnål så de är väll bara att vänja sej.
känns som att hon hatar mej, lixom igen i klassen fick iG och jag
vet att det finns folk där som inte pluggar ett piss, så fick jag G- lixom
på gränsen till iG. jaja so är inte världens ämne, men det är de jag säger
det lönar sej knappt att plugga mkt.. lagade egen måltid på hk'n idag,
blev gott men satt med 3 snyltare som åt min mat haha!


men what ever, nån som läser sånna där "långa" texter man skriver?!
(förutom mamma då ;) men nu är klockan redan 5 så nu ska no böckerna fram
så ska jag plugga på om rymden fy fan vad roligt!:D skoja!!!!!!!!!!
usch, vill inte veta nått om rymden, ingen nytta av det.
bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0