my day!

Drog till skolan vid 1 tiden ungefär. Gjorde mitt svenska prov, gick väl hyfsat hoppas jag. Sen skulle vi ha haft matte men vi hade hål timma på matten, skit skönt för palla verkligen inte med matte fast jag verkligen måste kriga i matte eftersom att jag har ig i det -.-

Sen så orkade jag inte dra hem. & jag hade inte ätit på hela dagen förutom en macka till frukost. Så mötte mamma så fick jag pengar, köpte en kebab & drog hem till Johanna där Royana var. Vi satt typ bara och snacka & rökte.


söta sjuka Johanna


Söta royana som fick min kebab :p

Drog tillbaka till skolan sen, hade ju inte slutat hade gympa. Vi hade vollyboll. Skit roligt =) men det blev typ aldrig något spel eftersom att man råka slänga iväg bollen åt alla möjliga håll hela tiden. Liite störande faktiskt, men annars var det ju roligt.

Efter skolan gick jag & hämta min lilla syster. Sen kolla jag på lite saker som jag hade fått eftersom att jag fyller år snart. Fick det idag ist för pallade inte vänta liksom! :)


Min favorit parfym! Har haft en tidigare, men den är ju såklart slut!


Fick två tuber med. En hudkräm & en duschkräm!


Precis vad jag behövde!!


(klicka på bilden)
Tvätta min gammla mascar borste som jag tog ist.
Funkar mycket bättre sen när man ska sätta färg på
Ögonfransarna =) smart huh?




Kofta


& ett par valiga tjocka thigts.. Behövande!!!

& en jätte fin kavaj jacka. Orkar inte ta bild på den =) kan ta bild om jag har på mig den imorgon!
/nadya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0