min måndag! .. äre måndag? håller inte koll på dagarna ^^

Hejsan !


träffa johanna vid 1 tiden ungefär, vi drog och handla lite strunt till Johanna sen köpte vi ett kg godis :D wihuu!
Sen så drog vi till henne, sen börja vi stor bråka med en person. Ja, det blev en massa drama..

Sen så ville jag och johanna Komma på lite bättre tankar så vi drog ner till pizzan & åt kebab pizza.. Vi glömde faktiskt allt och hade jävligt roligt. Johanna får alltid en att skratta, ja vi kanske var lite för roliga på pizzan där. Men var iallfal sjukt roligt. Sen så hyrde vi 5 filmer, drog till henne och kolla på Hata göteborg. Sen var kl 11 då drog jag hem =)

Ska strax lägga mig för jag & johanna ska till handen imórgon. Vi drar kl 11. Chao!
/nadya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0