Hos Jaolia

Kom nyss hem till Julia. Vi satt nyss och vänta på en kompis..
Så länge gjorde vi ett v-inlägg som kommer upp sen.

Ville bara skriva lite fort om min jobbiga morgon/dag!
Min syster väckte mig kl 10 sen satt hon & sjöng med sin dåliga röst skit högt. Sen hade hon sönder mitt piano så jag fick typ damp. + att hon tappa bort mitt batteri till min andra mobil så nu får jag ha den här mobilen:

 

Som jag fick för två dagar sen. Sen så tjata jag på mamma att jag ville sova hos julia för jag orkar inte med michelle (min syster) men det fick jag inte. Så jag fick typ damp :s ska inte vara glad på henne när jag kommer hem!!!

Snart ska jag och Julia äta. Hon ska äta thai mat & jag pizza, sen ska vi kolla film & äta godis tror jag

/nadya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0