gårdagen


haha anton, nadya, jag


anton och jag


nadya och anton


nadya och anton igen :)


nadya och jag haha


haha långben :D


mohaha

lite om igår då..
jag var på dn med klassen det va ju sådär,
sen åkte jag till skyttens och snacka lite med royana,
sen drog jag tbx till skolan och hade 1 lektion -.-
efter skolan drog jag hem och åt lite och
kolla på tv, sen gick jag ner till bussen som kom 15min sent :o
fast jag tog en annan till kulfångs där nadya och anton mötte mej.
vi drog hem till antons pappa och kollade på en skit rolig film
som va typ en parodi på spindelmannen haha.
sen gick vi till antons mamma som bodde i ramsdalen
lite jobbigt fast de va ändå kul för jag och nadya kasta snöbollar
och mula anton på vägen :) när vi kom dit drack vi cola
och åt polly och kolla på hitta nemo, älskar den filmen så söt :)
sen hände en olycka (berättar längre ner haha)
vi körde biljard också, skit kul fast jag sög men
sen kom jag på min taktik haha den va ju.. sådär..
haha vi höll på och riva hela huset kändes de som, nadya slog i väggen
anton lampan jag bordet xD

/julia

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0