ett måste

Nagellack!
Ja, ett måste tycker jag. Det är så fruktansvärt tråkigt med ''naturella'' naglar. Man måste inte ha super mörk färg men att ha genomskilnig, ljus ljus rosa eller vad som får naglarna att se fräschare ut. Jag brukar oftast använda mina rosa naglacker. Mörk eller ljus.

När man röker & inte äter nyttigt så borde man verkligen fräscha till dom lite med nagellack. Jag som gör båda dessa grejer (röka & äta onyttigt, t.ex inga grönsaker och så). Man får gula naglar av ciggen & sprickiga naglar av att inte äta grönsaker & så.. Det är så sjukt äckligt tycker jag. Igår fixa jag till mina naglar, det var så äckligt att se mina långa sprickiga missfärgade naglar. Det är inte heller fint att gå med nagellack som man har haft flera dagar så det har börja låtsna. Usch! Så brukar jag faktiskt själv ha, men e man lat och inte orkar ta bort det så får man istället se ovårdad ut.


Mest använda!

/nadya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0