du vet vem!

Kom hem för en stund sen. Följde med Johanna till handen lite snabbt. Ska snart in i duschen och börja fixa mig inför kväll. Vi tänkte dra ganska tidigt dit (fest) och ganska tidigt hem. För vi ska nog nte dricka, eftersom att det blev lite för mycket  i lördags (inte för min del) Jaja!

Tänkte också bara skriva av mig!!
Idag så blev det en massa drama med samma person, fast nu bråka jag med henne. Igår var det min kompis..


Jag fattar inte hur man kan förändras så JÄVLA mycket på en sån kort stund! Man måste ju ha slagit i skallen riktigt hårt eller snackat med någon som har tryckt in en massa skit i ens huvud! det är jävligt synd faktiskt.. Jag hade inte gjort ett jävla piss! Jag ville bara ha tillbaka mina jävla örhängen & för det blev det värsta bråket och vi är inte vänner längre!! Du ska alltid vara personen som snackar om att andra är så falska, du vill kunna lita på folk! Det är du som är falsk och dig man inte kan lita på! Jag är så trött på dig och är glad över att vi båda har insett att vi inte ska umgås., Du liksom kommer från ingenstans och bara kastar skit på oss, skyller ena sekunden på oss, andra sekunden så erkänner du att det var du som har gjort fel. ALLT var så litet och nu är allt en stoor jävla grej. Jag orkar egentligen inte lägga ner energi på dig, men jag blir så jävla irriterad! Har så mycket mer att säga, men nu får det vara nog!

/nadya


Kommentarer
Postat av: Royana

Om jag är falsk så skulle ju ni också vara minst lika falska ni eftersom först kan ni ju säga att ni älskar mig & sen är jag ju helt plötsligt ingenting för er !?En annan sak är den att jag alltid känt mig ut mobbad utav er för ni går ju & snackar en massa ni medans jag oftast for deal med allt själv. Hur lätt är det på en skala & jag menar jag har alltid försökt visa er respekt & grejer & jag har faktiskt försökt att få er att må bra , lyckas med det ni vill för jag tror på er. Men grejen är den att ni alltid varit på mig med mina drömmar & mål & direkt liksom, haha lycka till. Därför har jag alltid känt mig så jävla underlägsen. Jag typ avgudade dig för att du verkligen var udda & rolig & snäll men helt plötsligt har du också förändrats till den lite smått dryga. Jag kan säga att det inte är bara jag som förändrats kolla på er själva !

2009-12-30 @ 12:29:09
URL: http://royanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0