dålig uppdate igår?

Jo för att jag slutade kl 3 sen gick jag hem till Johanna direkt för att reda ut vårat lilla tjaffs som vi hade haft. Sen så satt vi och snacka om vad som hade hänt dom senaste dagar & veckorna. Sen tog vi bussen till handenterminalen för att möta Royana. Vi drog till um sen och fixa en sak. Haha, lite roligt faktiskt! ^^
Sen kolla vi lite i handen centrum, & sen kom Joakims mamma och hämta mig så åkte jag till Joakim! :)

Vi kolla på film som vanligt, haha fast ja.. vi missa typ hela filmen som vanligt -.-
Vid 11 kom jag hem iallfal, då åt jag & sen decka jag i sängen vid halv 12 tiden ungefär. Så hann som sagt inte att blogga igår. Var ju inte hemma på hela dagen ;o
NU VET NI!
/nadya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0