Äntligen hemma!

Haha det låter som att jag sitter och kollar på äntligen hemma men jag menar att det är skit skönt att äntligen vara hemma. Fy fan asså.. Jag älskar snö egentligen för det är fint och inte lika grått osv, men usch jag är helt blöt och iskall om fötterna, sminket och håret är helt fuckat och jag ramlade nyss också. Första vinter halken haha tur att ingen såg xd idag ska jag bara vara hemma gud vad skönt. Har nog aldrig uppskattat mitt hem såhär mkt som nu, så äckligt kallt ute! Nu ska jag städa mitt rum som ser kaos ut sen ska jag nog göra varm oboy. Ikväll ska jag nog baka pepparkakor i think. Jaja bloggar från mobilen vilket är lite jobbigt så hejdå:) /julia Jag just nu, jävla snö!

Kommentarer
Postat av: fyfaan

omg!!skit lång panna cp baaaarn...fan vah fult asså du borde lägga ner bloggen

2009-12-15 @ 22:52:51
URL: http://fittanjulia.se
Postat av: Anonym :P

Asså fett taskigkomentar, hon har inte alls lång panna och hon borde inte alls sluta blogga!



Jag gillar snön föresten . :D

2009-12-16 @ 14:29:34
Postat av: julia

mogen, vem erika är du?

2009-12-16 @ 15:50:43
Postat av: RoyanaMac-Intosh

Ehhh skiit mobbad Erika eller vem du nu är, palla klanka ner på andra du är säkert inte så mycket bättre själv ! Dumjävel ! :S

2009-12-16 @ 16:10:14
URL: http://royanna.blogg.se/
Postat av: RoyanaMac-Intosh

Btw Julia är grym så du håll käften !

2009-12-16 @ 16:11:31
URL: http://royanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0