åh, tandfee'n hjälp!

JÄVLA TANDVERK! Seriöst!
Har haft tandverk i 3 dygn nu. Inte ens sekund utan att det verker!
Men jag fattar ändå det, för har typ ätit godis en hel vecka i rad typ.
Vet att det inte kanske är så mycket, men för mina tänder är det de!
Eftersom att jag har så många hål, för jag missskötte dom när jag var
mindre, :/ haha. Alltid när jag var liten orkade jag inte borsta mina tänder så jag tog min tandborste och blötte ned den & tog tandkrämen på min finger och stoppa i munnen så att det skulle lukta som att jag hade borstat dom! Tips för överbeskyddande tandborst föräldrar? :p haha.

Ännu ett tips är om ni har tandverk som jag. Borsta noggrant men ganska löst där det gör ont. Sen tar ni listerin så att bakterierna försvinner. Det brukar alltid hjälpa mig, förutom nu! :(

Kolla, en ledsen nadya :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0